Dlouhodobé školení
Chcete se posunout v oblasti reklamy, ale nechcete využívat služeb externí firmy? Chcete, aby si Vaši kolegové rozšířili obzory inzerci? V rámci kurzu Vám plně odhalíme zákoutí všech marketingových systémů. Nezáleží, jestli vlastníte korporaci, restauraci, provozujete e-shop, autoservis nebo prodáváte zmrzlinu na náměstí. V dnešní době digitalizace potřebuje reklamu každý. Díky programu POVEZ II zaplatíte pouze 15 % z ceny školení!
Jak školení probíhá?
Kurz se skládá za šesti školících dnů v průběhu šesti týdnů, během kterých Vás plně vyškolíme v daném tématu.
Máme na výběr z několika témat:
– sociální sítě
– PPC systémy
– všeobecný online marketing
Díky dotačníu programu POVEZ II zaplatíte pouze 15% z ceny školení. Dále Vám ÚP proplatí mzdu zaměstnance v plné výši!
Jaké školení nabízíme?
Sociální sítě
Školení na sociální sítě je rozděleno na několik bloků – Facebook, Instagram, obsahový marketing a reklamy přes nástroj Business Manager. Společně si ukážeme, jak vytvářet obsah, jak se orientovat v rozhraní Facebooku a Instagramu, jak pracovat s datovými přehledy a jaké jsou možnosti reklamy, jak je nastavit a vyhodnocovat.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Michaela PostupováFacebook základy – 12. 6. 2020
Instagram základy – 17. 6. 2020
Obsahový marketing – 26. 6. 2020
Business manager základy – 3. 7. 2020
Analytika – 9. 7. 2020
Business manager pokročilý – 17. 7. 2020
PPC systémy
Jednotlivé školící dny vás připraví na samostatné vytvoření, optimalizaci a vyhodnocování základních reklamních
kampaních v digitálním marketingu vaší firmy nebo projektu. Od reklam ve vyhledávání, přes produktové kampaně, až po budování brandu pomocí videokampaní.
PPC REKLAMY
Daniel ŠpernolSklik základy – 11. 6. 2020
Google Ads základy – 18. 6. 2020
Sklik pokročilý – 25. 6. 2020
Google Ads pokročilý – 2. 7. 2020
Analytika – 9. 7. 2020
Youtube a videoreklama – 16. 7. 2020
Online marketing
Nemůžete si vybrat konkrétní marketingový kanál? Tento okruh Vás provede všemi hlavními reklamními systémy od sociálních sítí až po samotnou analytiku. Jeden ze školících bloků si můžete zvolit dle vlastní výběru; Podle toho, co Vás nejvíce zajímá.
ONLINE MARKETING
Daniel ŠpernolSklik základy – 11. 6. 2020
Facebook základy – 12. 6. 2020
Instagram základy – 17. 6. 2020
Google Ads základy – 18. 7. 2020
VOLNÝ VÝBĚR
Analytika – 9. 7. 2020
Podrobnosti:
Cena školení je 18 000 Kč bez DPH a obsahuje 42 školících hodin.
Každý školící den obsahuje:
+ 7 hodin školení
+ občerstvení + oběd
+ školící materiály v elektronické podobě
+ certifikát o účasti na školení
+ po dokončení školení možnost konzultace se školiteli
Potřebujete poradit?
Napište nám!