Jednorázové školení
Jsme internetová agentura zabývající se online reklamou a výkonnostním marketingem. Chcete pomoci v této oblasti? Vypracujeme nezávislý návrh a následně najdeme optimální řešení pro vaši prezentaci na internetu. Děláme všechno proto, aby vaše investice vložené do reklamy přinesly požadovaný efekt. Naším společným cílem je váš zisk!
Pro koho je školení určeno?
- Současní zaměstnanci
- Potencionální zaměstnanci
- Nestátní neziskové organizace
- Fyzické osoby – OSVČ
- Majitelé firem
Jaké školení nabízíme?
Sociální sítě pro začátečníky
Ve školení sociálních sítí pro začátečníky se zaměříme na Facebook a Instagram – jejich využití pro podnikání. Společně si ukážeme, jak založit firemní profily, vytvářet obsah, komunikovat s fanoušky, pracovat s datovými přehledy a jaké jsou možnosti reklamy.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Michaela Postupová- Založení profilů
- Správa profilu
- Komunikace s fanoušky
- Vytváření kreativity
- Práce se stories
PPC systémy začátečníci
Naučte se základy PPC reklamy v praxi! Google Ads a Sklik jsou pro vás prázdné pojmy nebo se v jejich prostředí nemůžete vyznat? Ukážeme vám, jak se dostat ve vyhledávání na přední pozice ve chvíli, kdy vaše služby nebo produkty někdo právě hledá a vytvořit relevantní reklamy na správná klíčová slova. Zasvětíme vás do tajů reklamních systémů, základních metrik a práce s nimi. Vše si vyzkoušíte v praxi.
PPC REKLAMY ZAČÁTEČNÍCI
Daniel Špernol- Rozhraní PPC účtu
- Plánování struktury účtu
- Identifikace cílů
- Měření efektivity
- Optimalizace kampaní
PPC systémy pokročilí
Na školení se naučíte tvořit a upravovat své kampaně tak, aby se vaše reklamy zobrazovaly na žádaná klíčová slova, ideálně v nejvyšších pozicích ve vyhledávání. Podrobně se seznámíte také s obrovskými možnostmi v obsahové síti. Ukážeme vám, jak zlepšit návratnost vašich investic do PPC systémů. Naučíte se zároveň používat nové nástroje PPC systémů. Školení je zaměřeno převážně na PPC systémy AdWords a Sklik.
PPC REKLAMY POKROČILÍ
Daniel Špernol- Struktura PPC účtu
- Úprava klíčových slov
- Kreativní tvoření inzerátů
- Správa několika účtů
- Ads Editor
MailChimp
Odesílání e-mailů nebo newsletterů nikdy nebylo jednodušší. Nejedná se však jen o rozesílání e-mailů, online služba MailChimp umožňuje také vytvářet seznamy odběratelů nebo například vytvářet registrační formuláře. Během školení se také podrobně vysvětlí samotné statistiky, díky kterým se můžeme dozvědět kolik odběratelů e-mail otevřelo a kolik uživatelů kliklo na konkrétní odkaz.
MAILCHIMP
Petr Letocha- Vytváření newsletteru
- Odesílání hromadných e-mailů
- Kreativní tvoření emailů
- Vytváření seznamů
- Analyzování dat
Podrobnosti:
Co obsahuje cena školení?
- 6 hodin školení
- občerstvení
- oběd
- školící materiály v elektronické podobě
- certifikát o účasti na školení
Jak školení probíhá?
- 8:00 – 8:30 – registrace (občerstvení)
- 8:30 – 10:00 – První blok školení
- 10:00 – 10:10 – Pauza
- 10:10 – 11:30 – Druhý blok školení
- 11:30 – 12:30 – Oběd
- 12:30 – 14:00 – Třetí blok školení
- 14:00 – 14:10 – Pauza
- 14:10 – 15:50 – Čtvrtý blok školení
- 15:50 – 16:00 – Pauza
- 16:00 – 16:30 – Závěr – diskuze
Kde školení probíhá?
Markova 40,
733 01 Karviná 1
Mohu získat slevu?
Kód pro slevu: student
Jde vás na školení více? Sleva 25 % od 2 účastníků školení (včetně)
Kód pro slevu: skupina
Jste naším klientem? Pak pro vás máme připravenou slevu 20 %
Kód pro slevu: klient
Slevový kód uveďte v registračním formuláři na školení do kolonky “Sleva”. Následná faktura bude o slevu ponížena.
Jak se na školení přihlásit?
Vyplňte registrační formulář a odešlete.
Nejpozději následující pracovní den vám zašleme proforma fakturu s 5 denní splatností.
Daňový doklad obdržíte na školení. Pokud ho budete potřebovat dříve, zašleme ho emailem.
V případě, že by se školení z jakéhokoli důvodu neuskutečnilo, budeme vás neprodleně informovat s dostatečným předstihem.
V tomto případě vám nabídneme náhradní termín školení nebo vrátíme peníze.
Potřebujete poradit?
Napište nám!