Vánoce v době koronaviru
Všichni již tušíme, že letošní Vánoce se budou od těch minulých podstatně lišit. Světová pandemie koronaviru se dotkla každého z nás. I vás. Více než kdy dříve je třeba podpořit ekonomiku a dokázat udržet sebe a svůj business nad vodou. Připravte váš e-shop na vánoční nakupování včas!
Nakupování na e-shopu
Nakupování na e-shopu využívá o 47 % více rodin a o 52 % více starších lidí než před koronavirem. Sami jste zřejmě i na sobě postřehli, že nakupujete jinak – online. Z provozoven a kamenných prodejen jsme se všichni přesunuli do světa online prodeje a e-shopů. Mnoho podnikatelů již pochopilo, že bez online světa se neobejdou. Nejinak to bude s nakupováním vánočních dárků v době, kdy je většina obchodů zavřena. Nebuďte pozadu ani vy! Můžeme vám s tím pomoci.
Víme, že situace není jednoduchá. Ten, kdo neměl před krizí zajištěný online obchod, čelí obrovským finančním problémům. Nemusíte se do onlinu vrhnout sami. Poradíme vám, předáme naše zkušenosti a pomůžeme vám oddechnout si od starostí.
Jsme agentura KONVER a zabýváme se online reklamou a výkonnostním marketingem. Budete zajímavější než konkurence, posílíme váš online business a nastartujeme vám e-commerce.
Rádi vám pomůžeme v těchto oblastech:
Tipy na online podnikání
- Vše, co nezlepšuje aktuální finanční situaci a cashflow, zredukujte nebo stopněte.
- Doobjednejte na sklad produkty, které se prodávají a budou prodávat nejlépe. Klíčový produkt přeobjednejte a luxusnější produkty na skladě omezte.
- Jestli můžete, zkraťte dobu splatnosti na faktury odběratelů, a prodlužte splatnost dodavatelům > Cílem je stabilizovat cashflow.
- Komunikujte pravidelně s vaší komunitou zákazníků. Lidé mají rádi pozornost a velmi dobře si pamatují, kdo se jim počas krize věnoval a kdo ne.
- Mnoho lidí teprve s online nákupem začíná. Buďte proto první, kdo je osloví. Zapamatují si vás a budou se k vám vracet.
- Pokud máte e-shop a někdo musí být stále na skladě, snažte se rozumně skloubit bezpečnost s efektivitou. Vytvořte efektivní plán směn, aby se skupiny lidí střídaly a navzájem se nepotkávaly. Celková bezpečnost skladů je pro e-shopy naprosto klíčová.