Své nezastupitelné místo v každém marketingovém mixu by měly mít nejen brandové, ale také výkonnostní kampaně. U výkonnostních kampaní je jednoduché vidět přímé výsledky. Avšak budování značky má také smysl. U brandových kampaní je častým cílem oslovit celou kategorii pro danou značku. A právě kombinace obou typů kampaní přináší vysokou návratnost investic z dlouhodobého hlediska. To najdete také na seznamu.

V Seznamu proběhlo od roku 2022 pár vylepšení v produktech i vyhledávání. Zlepšilo se také organické vyhledávání. V současné době dochází k hledání cest, jak by mohla umělá inteligence při vyhledávání a zjišťování informací pomoci. 

Získejte nové zákazníky, levně a nejlépe hned

Díky reklamním kampaním v Skliku půjdete více vidět. Kde budete vidět? Například ve vyhledávání Seznam.cz. Člověku padnete do oka hned, kdy aktivně hledá to, co nabízíte. 

Zasáhnete většinu české internetové populace na nejčtenějších webech v České republice. Jsou to třeba novinky.cz, sreality.cz, proženy.cz a mnoho dalšího. 

Pokud provozujete lokální podnikání, svou reklamu snadno zacílíte na svůj kraj nebo okres. Díky statistikám také snadno zjistíte, kolik lidí kliklo na vaší reklamu, kolik se jich zaregistrovalo nebo nakoupilo. 

Reklamy na Skliku navíc nastavíte velmi jednoduše a rychle. Oslovíte publika, které chcete a máte své investice pod kontrolou. Výkon reklamy navíc můžete snadno vyhodnotit. 

Představení značky originálně

Říká vám něco Seznam Native? Jedná se o vizuálně atraktivní obsah, například článek. Díky kvalitním informacím a originálnímu provedení zaujme čtenáře na první dobrou, více než klasický banner. Čtenář stráví s obsahem Seznam Native v průměru přes 8 minut. Jeden takový článek tak může oslovit i sta tisíce unikátních čtenářů. 

Do textace vašeho inzerátu zahrňte úderné sdělení, které bude spojené s aktuální dobou, a zajímavé či užitečné pro cílovou skupinu. Věděli jste, že na nativní reklamu se podívá o 25 % více lidí než na bannerovou reklamu? Kromě toho 32 % dotázaných řeklo, že by takovou reklamu sdílelo se svými přáteli a rodinou a 50 % respondentů projevilo nákupní záměr. 

Chcete oslovit nové zákazníky? Nebo potřebujete pomoct s nastavením PPC kampaní? Neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme pořádně “nakopnout” vaše podnikání.